AUTC naujienos

2018 11 17 | 15:00
Geležinkelio infrastruktūros kūrimas tarpukario Lietuvoje buvo vienas iš svarbių valstybės prioritetų. Plačiausiai paplitę šio proceso liudytojai – geležinkelio stotys (keleivių namai), gelžbetoniniai tiltai, vandentiekio bokštai, gyvenamieji geležinkeliečių namai (kazarmės), sandėliai ir kiti pagalbiniai...


2018 11 17 | 14:00
Tarpukario metais Kavarskas buvo gana sparčiai modernėjantis miestelis. Nemaža dalimi prie šio proceso prisidėjo mecenatas iš Kavarsko apylinkių (Žvirblėnų k.) kilęs Pranciškus Kalibatas. JAV vaistinių tinklą valdęs bei iš to nemažą kapitalą susikrovęs verslininkas „nusprendė į Kavarską atvykti kas trejus...
2018 11 17 | 00:11
Leono Stuokos-Gucevičiaus aikštės (tarpukariu čia buvo turgavietė) ir Gedimino gatvės kertėje stovintis kooperatyvo pastatas – ryškiausias tarpukario architektūrinis ženklas mieste. Trijų aukštų mūrinis namas suapvalintu kampu savo tūriu kiek primena žymųjį „Pienocentro“ bendrovės pastatą Kaune. Namą...
2018 11 16 | 22:55
1937 metų gegužės mėnesį Lietuvos karaliaus Mindaugo 4 pėstininko pulko 3 būriai atkelti iš Pajuostės buvo įkurdinti Aukštupėnuose, Kupiškio centre ir Račiupėnuose. Būtent čia buvo pastatytas kareivinių kompleksas – didžiausias tarpukariu miestelyje iškilęs objektas. „Iš viso prieš karą Kupiškio kareivines...



ŽemėlapisRegioninis paveldasEtninis paveldas
- Profesionalus architektūros tipas
- Etninis architektūros tipas

Naujienlaiškis
Prenumeruokit naujienlaiškį ir gaukite visas naujienas iš AUTC
Mokomieji video